Funderar du på att skapa ett SMM program för att spara pengar åt ditt företag?

Funderar du på att skapa ett ”strategic meetings management” (SMM) program för att spara pengar åt ditt företag? Vår rapport ger dig nybörjartips kring ämnen och bidrar samtidigt med en hel del andra insikter som kan vara bra att ha med sig på vägen.

  • Fokusera på strategi – inte på taktik
  • Börja litet så att du kan bevisa värde och bygg sedan vidare på det
  • Identifiera dina viktiga intressenter på ett tidigt stadie och se till att få med dem i ditt resonemang
  • Bestäm vad du vill uppnå, skapa en plan och håll sedan dina intressenter välinformerade under resans gång
  • Överväg att lägga ut en del av jobbet för att få utomståendes opartiska ögon och expertis samt en ordentlig skjuts i projektet

Om du inte har ett SMM program idag så är det hög tid att sätta igång. Hör vad vår expert, Kari Wendel har att säga om saken – video nedan – eller läs hela rapporten här.