Lansering av vårt nya namn och företagsprofil

Det är med stor glädje som vi kan presentera vår nya företagsprofil, varumärke samt vårt nya namn – CWT. Vi är stolta över vårt arv och kultur samt de digitala ambitioner vi har framöver.

Vi påbörjar härmed nästa fas i vår resa, att tillhandahålla dig och era resenärer bästa möjliga service och upplevelse. Detta genom att leverera en mer flexibel, smidig och innovativ organisation som fortsätter kombinera ny teknologi med den expertis våra medarbetare erfar.

Fortsatt ledarskap kräver fortsatt utveckling och CWT återspeglar tre kärnlöften till dig:

  • Förenkla affärsresandet.

Vi kommer förenkla och intergrera system för att maximera er produktivitet och era medarbetares engagemang. Resenärerna kommer att dra nytta av en sömlös reseupplevelse som minskar frustration och ångest, medan enkla verktyg gör det möjligt för resenären att enkelt få kontakt med CWT support och service när som helst, var som helst.

  • Koppla samman för att frigöra möjligheter.

Vårt fullt intergrerade erbjudande möjliggör för dig att förse era anställda med det bästa samt bättre kunna mäta och hantera värdet de tillför. Era anställda kommer dra nytta av nya valmöjligheter – smidigt och lättillgängligt och som kommer att göra affärsresandet till en livsförbättrande aktivitetet.

  • Utvecklas framåt. Tillsammans.

Vi hjälper er att navigera mot framtiden på ett framgångsrikt sätt genom att öka stabiliteten i ert företag i osäkra tider. Vi kommer erbjuda era anställda den support och guidning de behöver för att förenkla affärsresandet samt göra den till en så stressfri upplevelse som möjligt.

Baserat på dessa löften kommer vi erbjuda dig och era anställda enastående service, olika valmöjligheter och anpassning till varje enskild resenär.

Denna förändring av vårt varumärke betyder mer än bara nytt namn och utseende. Det ligger djupare än så och om ni vill veta mer, se denna korta video  Kontakta er program manager om ni har frågor eller funderingar.

Avainsanat: , , ,